Blocket

Vi har varit utan bloggarna i ca två och ett halvt dygn. Jag hade massor att skriva när bloggen inte fungerade... Men nu inget!! Men är glad att den funkar igen!!! :)
Konstigt väder!! Dimmigt men soligt. Idag red jag först Capella hon var pigg. Capella börja komma i bättre form. Men jag vill ha tillbaka mer muskler på henne igen... Ciara är inte i form. Hon känns lite deppig och slö. Hästar kan bli lite trötta när dom fäller. Hon får B-vitamin och extra mat. Ska köpa fiberplex till henne och Capella också. Jätte bra för hästarnas mage!!! Snart är Ciara säkert lika glad och pigg som vanligt!! :) Hon ska tävla 12 April.

Jag letade sadelskåp på blocket. Hittade detta jag tyckte va bra. Men för dyrt. Hade tänkt att jag skulle ha tur och hitta ett billgt men bra. Det som va lite kul var att detta skåpet säljes i Laholm av min syssling Deciree Åkesson. Visste inte att det var hon som sålde det förren jag gick in på annonsen och kolla. Men 3300kr var för dyrt för mig just nu!



Vill ha ett sadel skåp... Men jag tycker att dom inte är värda priset... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0