Desperat

Igår va jag sååå desperat!!! Va tvungen att ha godis!!! Hade inget godis hemma inte ens socker... Så jag gjorde kladdkaka med sirap istället för socker. Det blev gott ändå, men jag föredrar socker. Sen åt jag för mkt kladdkaka så jag fick ont i magen. Dumt gjort... Nu äter jag lite kladdkaka, sen ska jag slänga resten så jag inte äter för mkt igen. ;) Det är jätte fint väder ute!! Tråkigt att jag är inne och tvättar och städar... Men jag måste!!


Igår blev jag rädd när jag hörde att Helenas dotter Lowa hade skadat sig.  Hon hade slagit i huvudet och fått ett sår som blödde jätte mycket. Helena sa att det var 6 cm långt och att det var djupt. Olycka!!! Jag vet att Helena tar bra hand om sina barn. Men barn är snabba ibland. Dom åkte in till akuten. Läkarna gjorde ingentting!!! Borde dom inte ha tejpat eller lagt förband på såret?? Lowa fick åka hem med en gång. Tyckte synd om dom . Helena va jätte orolig så klart. Ante spräckte skallen när han var runt 5 år. Han har värsta ärret där, man kan se det ibland fast han har hår över. Hoppas Lowa mår bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0