Diamant bröllopsfest

Igår va det kalas för mormor och morfar,  kalaset var hemma hos Ingemar och Carina. Vi drack vin och åt god mat. Rolig fest fast tråkigt att alla kusinerna inte kunde komma. Moa, Filip och Frida var bortresta. Robin och Hampus var med på festen men fastnade inte på bild...

image59

Här kommer brudparet

image60

Här förbereder min morbror Ingemar förrätten

image61

Här öppnar mormor och morfar paket

image62

Mormor ser nöjd ut

image63

I väntan på mat


image64


Mina kusiner Joel och Emilia

image65

Mina kusiner Linneá med sin kille Johan, min kusin Maria och jag.

image66

Jag

image67

Diamanterna

image68

Mormor och morfar med deras fyra barn.

image69

Här har dom fått bättre ordning på sina barn.

image70

Här kom mormors lilla syster Solveig med också.

image71

Maria, morfar, mormor och jag

image72
 
Jag och Linneá


image73

Nu är kusinen Johannes också med.

image74

Påväg hem... Vi fick gå, ingen kunde köra bil efter den vilda festen!!! He he..

Kommentarer
Postat av: Yllo

Vilka fina bilder Ante har tagit på släkten, de blev bättre än mina. Hoppas att resan hem gick bra och att farmor och farfar fick sin mat tillslut:)

2008-04-06 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0