Fet i Jeans

Jag vill ha ett par nya jeans. Det är så bra med jeans för allt passar typ till jeans. Problemet är väl att jag inte passar i jeans...
image89

När jag får lön eller pengar tillbaka på skatten ska jag köpa ett par jeans. Jag hittar aldrig några Jeans. Känner mig bara fet i jeans. Förutom i mina gamla slitna jeans. Sen hatar jag när jeans är för tighta så det knappt går att röra sig i dom. Jag vill ha ett par mjuka, snygga, bekväma jeans. Om jag hittar rätt Jeans får dom vara dyra. För om jag hittar rätt jeans kommer dom att bli använda mycket, så det är värt det!!! Nästa helg ska jag till Stockholm. Då får Åsa hjälpa mig att leta. Hon kommer att bli galen på mig!!! Jag är så kräsen när det gäller byxor... Men det är svårt när man har timglas figur. Breda höfter och smalare midja. Alla byxor är gjorda för raka tjejer med långa ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0