Fortfarande ont i halsen....

och förkyld... Valborg i morgon. Det skulle vara kul att gå ut... Men jag måste köra hästtransporten på torsdag. Ska på programridning med Capella. Vill inte köra min Stjärna bakfull!!! Har ingen lust att gå ut nykter heller. Ska tävla på lördag också. Någon som vill följa med mig till Essunga med Ciara?? Frivillig??? :)  Jag kan behöva hjälp att stänga och öppna transporten. Det är lite jobbigt att åka helt själv på tävling. :( Det värsta med tävlingarna är all väntetid... Min första start är 8:54 min andra start är 11:37. Skulle vara lagom med 30-60min mellan starterna...


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kanske kan vara din frivilliga, om du vill??

2008-04-29 @ 20:19:12
Postat av: Carro

Bra!! :)

2008-04-30 @ 13:15:41
URL: http://haregen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0