Fototävling


Jag skulle haft sov morgon idag... Men ändå vaknade jag 6.30 typiskt.

Ante fick reda på resultatet från månadens fototävling idag. Jag trodde att han skulle vinna!!! Tyckte faktist att hans bild var bäst. Men jag kanske är lite partisk...??? Jag tycker att bild 2 med ugglan som vann tävlingen var jätte fin. Men bild 1 som Ante har tagit gillade jag mycket mer... Vilken bild tycker ni är bäst???

 
Bild 1. Detta är Antes tävlingsbild.


Bild 2. Detta är vinnarbilden.


Förra månaden

Förra månaden vann Ante med denna bilden. :)


Ante hade även med denna bilden i tävlingen förra månaden. Denna var min favorit förra månaden. Jag var tvungen att förminska den för att hela fågelen skulle komma med.... Så skärpan råkade jag försämra lite...

Av 19 deltagare (Vissa jobbar som fotografer) ligger Ante 4 i år. Det tycker jag är jätte bra!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar bild ett bäst helt klart. Förstod inte riktigt det specefika med ugglan. Behöver kanske vara fågelskådare för sånt ;)

2008-04-14 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0