Hopptalang??

Nu har jag varit på hoppträning med Capella. Det gick jätte bra!!! :) Blev nästan mer nervös inför tävlingen på söndag. Anntingen kommer det att gå super bra eller också kommer det att gå jätte dåligt... Känns som att förväntningarna på Capella har ökat. Jag skulle vara mindre nervös om ingen förväntade sig att det skulle gå bra. Det är väl bara att göra vårat bästa så får vi se om det räcker på söndag. Huvudsaken är att Capella vaknar på rätt sida!! Ston...
image98
Det ska bli spännande och se om Capellas föl Caramia också har hopptalang?!? Här är vi alla tre i sommras när vi skulle ut på en ridtur.
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon. God natt alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0