J-vla snorunge!!!

Oftast gillar jag barn. Men vissa barn är elaka. Fick höra massor av småelaka saker av en liten flicka runt 5 år. J-vla snorunge!!! Jag blev helt stumm... Var bäst att inte säga något annars skulle jag bara säga saker som man inte bör säga till ett litet barn... Hur otrevlig ungen än var... Jag bara stirra på henne. Tillslut frågade hon om jag kommer att börja gråta nu??? Jag stirrade så elakt jag kunde på henne och fråga varför skulle jag börja gråta?? Hon svarade inte så jag frågade igen. Då blev hon jätte rädd och sprang iväg. Mobbad av en 5-åring haha ha!! Om hon vågar göra såhär mot en vuxen främlig. Hur är hon då mot sina jämnåriga vänner??? ok, att hon höll på så mot mig. Men hemskt om hon är lika elak mot andra barn? Hmmm..... Nu ska jag gå och lägga mig!! Hopptävling imorgon!! Nervös!!!
God natt och sov gott!!!
***Kram*** 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Go Carro :) jag gillar din tankegång.

2008-04-20 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0