Körkort

Sista arbetsdagen denna veckan för mig♥ Känns bra, men det kommer att bli en stressig helg. Hoppträning, dressyrtävling, packa, deklarera och litet kalas på Lördag mm. Men söndag bli lugn!! :)

Hörde att Nadia Svensk klarade teorin!! Grattis Nadia!! :) Amela sa att du kollade min blogg ibland ;) Snart körkort?


Jag har haft mitt körkort sen 2001-08-09. Jag skulle aldrig klara mig utan bil. Använder min bil varje dag, kör till stallet, jobbet, handlar och till kompisar mm.

Men vissa borde inte få ha kvar sitt körkort. Gamla tanter och gubbar som kör mitt i vägen i 50km/h på en 90väg!!Sen finns det folk som inte kan parkera utan ställer sig helt snett över två rutor. Det finns dåligt med parkeringsplatser som det är. Varför kan inte alla lära sig parkera mitt i en ruta??? Ska det vara sååå svårt??
Stör mig på hur folk parkerar nästan varje dag, när jag ska parkera utanför mitt jobb.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Tack så mycket. Jag om jag kommer igång med körningen så finns det kortet i min plånbok inom en snar framtid =)

2008-04-10 @ 19:13:29
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0