Nu har jag anmält mig till tävling

Nu har jag anmält mig till nästa dressyrtävling i Essunga den 3 Maj. Funderar på om jag ska vara med på programridningen i Götene den 1 Maj. Tänkte att jag kunde anmäla Ciara till programridningen. Kan vara bra inför tävlingen om hon är för pigg eller busig. Men om Ciara känns bra på träningen innan, så tar jag Capella på programridningen istället. Jesper får bestämma. Jag har beslutsångest... 

I mogon är det hoppträning med Capella. Hon ska tävla på söndag. Jag är lite nervös... Inte för att jag ska ramla av eller nått sånt... Men utan att Capella ska hitta på något bus... Hon blir så nervös när det är tävling. När vi tävlade dressyr sparkade hon sönder dressyrstaketet. Pinsamt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0