Stockholm

När jag kom till Stockholm gick jag och Åsa på stan lite. Sen åkte vi hem till Åsa och träffade hennes 2 bröder och hennes pojkvän Jonas. Vi fixade lite och satt och slappa. Förutom Jonas som hade fullt upp med att göra snitzar. Han va jätte duktig! ca kl 19 kom det mer folk. Vild fest! Saker ramlade ner från väggarna, glas gick sönder mm... Sen gick vi ut på ett ställe. Jag tror att det hette katten. Fick en ros av en kille där. Jag tyckte att det var gulligt han kom fram och gav mig rosen och gick med en gång igen. Så han va snäll och hade inga baktankar!!! Jag gav rosen till Åsa. ♥ Vi efterfestade lite... Så det blev ganska sent... Mådde inte bra på Söndagen... Mår fortfarande inte riktigt bra... Har ingen matlust får tvinga i mig mat. Värsta var ändå tåget hem. Första timmen fick jag sittplats. Sen fick jag stå i nästan två timmar bakfull inte speciellt kul!!! ♣ Pratade med en tjej från Göteborg i tåget. Ingen av oss hade någonsin varit med om att det varit så mkt folk i tåget. När det var som mest var alla gångar fullpackade med folk. Nästa gång ska jag komma ihåg att beställa platsbiljett. När jag kom hem och packade upp upptäckte jag att jag hade tagit med mig Åsas gröna t-shirt... Inte första gången jag råkar sno med mig mina vänners grejer... Tidigare har jag råkat ta en filt, linnen och smink mm av kompisar. Det har ju aldrig varit meningen och dom får ju tillbaka det sen så klart!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0