Tävling

I dag var jag i Loo på dressyrtävling med Ciara. Det snöade mycket därför blev en av mina två klasser inställda. Jag startade 8.45. Det gick jätte bra!! Ciara har varit ur form ett tag... Men är påväg att bli positiva och pigga Ciara igen!! :) Hon gjorde verkligen sitt bästa på tävling!! Hon är bara 7 år. Men va lugn och lydig hela dagen, Inga dumheter alls. När vi hade ridit klart programmet visste jag inte vad min tränare Jesper skulle säga... Men jag fick tummen upp!!! :)

image85 
Min tränare Jesper, jag och Ciara när vi hade träning på stubben i höstas.

Capella fick ledigt idag. Vi hade hoppträning igår och jag var så trött efter en stressig veckan, em tidig morgon och dressyr tävlingen. Så det var lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0