Tömköra

Har hämtat börjes paketet idag. Säkerhetsvästen och höpåsen var inte med, kommer senare. Hjälmen och shortchapsen var för stora. Hjälmen ska jag byta till en mindre storlek. Chapsen är jag lite tveksam till. Jag tror att jag lämnar tillbaka dom. Va tråkigt att allt inte passade!!! Hästarna fick nytt fleestäcke, grimmor, träns, borstar mm. Hingsten fick nya körtöm. Det är fint väder så vi ska nog ut och tömköra honom idag. Han gillar när vi pysslar med honom. Ska snart börja tömköra Cassedy också. Snart tid att rida in henne. :) 3-års testet för henne är nog i Maj nästa år. Då måste det gå att visa upp henne riden. Det är inte säkert att hon är kvar till dess. Men jag tror det.

image56
Cassedy e: Bocceli ue:Stanford

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0