Två fester på samma datum

Den 26 April ska Kajsa min brors tjej (som egentligen också heter Caroline) ha 25års fest. Jag skulle verkligen vilja gå!!! Men för ett halvår sedan lovade jag Åsa att jag skulle komma på hennes fest i April. Typiskt att det är samma datum... Vill gå på båda festerna. Men det är omöjligt Kajsas fest är i Skara och Åsas fest i Stockholm. Jag lovade Åsa först. Har inte träffat Åsa på jätte länge så det ska bli kul!!! :) Ska boka billjetter till tåget så fort jag vet om Emelie ska med eller inte.



Vet inte vad jag ska köpa för present, Kajsa fyller 25år och Åsa 25+ (27år). Tänkte att om Emelie följer med så kan vi köpa något gemensamt i Stockholm till Åsa. Kajsa är svårast... Hon är så kräsen på nått viss... hmm... Kanske hittar något i Stockholm till henne också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0