Snäll tjej i kassan!!!

Nu är semestern slut så nu ska jag bli bättre på att uppdatera min blogg igen!!!
Jag kan börja med att berätta om min hemska upplevelse idag!!! Jag åkte till LL och handla efter jobbet. Köpte bröd som kostade 28kr och en riktigt stor ost som kostade 108 kr st. Detta blir ca 140kr ihop tänkte jag!! Jag hade bara exakt 150kr med mig. (hade inte med mig kort eller nått) När jag kom fram till kassan blev summan 152.50kr!!! Jag hade tagit fel ost, den jag hade tagit låg brevid osten som kostade 108kr. Min ost var alltså lite dyrare...
Jag tyckte att detta var jätte pinsamt... Känndes som att alla tittade på mig och tyckte synd om mig som inte hade råd att köpa ost och bröd.... Jag sa till tjejen som satt i kassan att jag skulle gå in och byta ost. Men tjejen i kassan var jätte gullig och gav mig 2.50kr ♥ Jätte snällt av henne!!! ♥

Fattar inte varför jag tycker att detta är så överdrivet jobbigt!?!?!? Hmm.... Men jag vet att det finns fler som jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0