Maskeradhoppning

Jag hoppas att ni ser att vi är trollen från 118 118 reklamen!!!


Här tränsar jag Capella i hästtransporten.


Capellas Fanclub!!! Min kompis Helena med dottern Lowa. Helenas man Zacke syns i svart tröja i bakgrunden. På höger sida av Capella är Harald han är uppfödare till hästarna jag rider. Han brukar vara snäll och följa med mig på tävlingarna. Sandra med dottern Love och Helenas andra dotter va också med och titta. Men dom fasnade inte på bild... :(

.
Jag och Capella före start.


Söt i keps
















Bildbevis att hon hoppade muren. Hon hatar muren!!!







Om ni undrar varför jag har en puckel på alla bilder så beror det på att jag har en säkerhetsväst under t-shirten.
Jag var på hoppträning igår. Vi hoppade på högre hinder och Capella hoppade bättre än någonsin. Men sen var det inte lika lätt att få in henne i transporten... Tog ca 1 tim att få in henne!!!

Kommentarer
Postat av: CARINA FALCK

Vad söta ni var som Enirogubbar ha det så gott över helgen.



MVH Carina

2008-06-05 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0