Kryssning Stockholm-Åbo

Lördag till Söndags va jag på Kryssning med Åsa, hennes Pojkvän och några av deras kompisar.
Min kamera har vart lite konstig. Så jag tog inga egna bilder. Men Åsa tog dessa bilder från kryssningen.


Förfest i hytten som vi några minuter senare blev utslängda ifrån...


Jonas och Patrik


Dörren höll på att mögla sönder... Mysigt...


Glada söta Åsa


Sofia


Patick och hans tjej Lollo





Chrille och jag.


Chrille, jag, Jonas och Fia.


Underhållning.




Åsa och Fia


Fia och Lollo


Jag vet inte vem killen är som Fia hittat på denna bilden??


Chrille????


Behnam med pannband??


Jag och Fia


Chrilles ragg som Åsa sen skrämde iväg. Det va nog det roligaste på hela resan. Åsa chockade mig. :) Jag har aldrig hört Åsa otrevlig tidigare... Men hon va grym!!! ♥
 

Bakfull terrorist som hängde efter oss... As jobbig!!! Vi försökte springa ifrån honom... Men det var OMÖJLIGT att bli av med honom!!! Nä, jag skoja det är ju Benjamin!!! hehehe he he... 


Fler bakfulla




Våran båt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0