Besiktningen

Det gick inget bra!!! Min bil hade 4 fel. Anmärkning på Styrleden, spindelleden, handbroms och läckage på bränsletanken. Körförbud om en månad. Va ska jag göra?!? Pappa föreslog att vi skulle fixa min brors bil till mig istället pga att den har dragkrok och verkar vara mindre jobb än min bil. Men jag gillar ju min bil... :( Ska ringa och prata med honom ikväll. Hästtransporten hade 2 fel. Kulhandsken och färdbromsarna var kassa!! Vilket jag inte hade räknat med... Inte min dag i dag... :( Jag var beredd på att bilen kanske kunde va skrot. Men jag trodde min hästtransport skulle gå igenom. Hästtransporten går att fixa åtminstone.

image34
Här är jag i pappas bil påväg hem från besiktningen. Inte glad...


Varför så mycket bekymmer?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0