Drömde

I natt drömde jag att jag red på ridskolan igen. Först skulle jag göra i ordning en Ponny som hette Ville. Det konstiga var att han redan hade sadel på sig, jag var tvungen att borsta runt om sadelen. Sen sa ridläraren vi skulle rida för att jag skulle rida en häst som hette Segon. Jag letade upp Segon. Det var den störrsta hästen jag någonsin har sett. Han var vit och såg slö och snäll ut. Han var inte iordninggjord så jag gick runt i stallet och letade efter hans grejer.. Sen Vaknade jag... Jag brukar aldrig komma ihåg drömmar annars.



Lite skumt!!! Letade efter en bild som kunde likna hästen i min dröm. Hittade denna bilden på en vit häst. Tänkte så fort jag såg denna att detta är Segon jag drömde om. Gick in och kolla vad det står om honom.
BAMSE är född 1994, e Xantos-Paco Mejor af Silver och inköpt till GFRK 2002. Han är en dansk knabstrup, vars fullständiga namn är Margo Segall Malmose och han är nästan helt vit med bara ett par enstaka små prickar. Han är en stor och snäll häst som är positiv och arbetsvillig att rida.
Detta är verkligen hästen jag drömde om. Segon trodde jag han hette i drömmen Segall heter han i verkligheten. Stämmer också att han är ridskolehäst, stor och snäll. Han står på en ridskola i Göteborg. Han verkar vara en speciell häst...

Puma har fasnat i gardinen... Ha ha ha!! Hon jamar. Måste hjälpa buskatten. :) Hon brukar fastna med sina klor överallt.

Kommentarer
Postat av: amela

läskigt! =)

2008-03-29 @ 22:24:16
URL: http://www.amelamusic.blogg.se
Postat av: Louise

Jag har ridit på gfrk där Bamse (segall) står :) Han är jätte snäll"

2010-05-16 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0