Fest sugen!!!

Visst jag ska snåla denna månaden.... Men en dag i månaden kan jag väl få gå ut??
Jag är sugen på att gå ut på Lördag. Det är löningshelg. Då brukar det vara mycket folk ute. Ska försöka få med min vän Sandra från stan ut. :) Det skulle vara trevligt!! Jag har 2 kompisar som heter Sandra. Så det får blir Häst-Sandra och Sandra från stan. Jag ska åka och hälsa på Sandra på stan idag. :) Jag hinner inte träffa mina vänner så ofta pga hästarna. Det kan kännas lite tråkigt ibland. Jag har så lite fritid  på vintern (Utan hästar menar jag då). Så när jag väl har tid över så vill jag hitta på något typ gå ut och festa eller åka någonstans.
Nu vill jag ha sommar!! Allt är så mkt bättre och lättare då. Arbetstiderna på jobbet är bättre. Just nu jobbar jag 13-21 vardagar det förstör hela dagen. Stressar hela tiden. Över sommaren kommer det nog att bli 9.30-16.00 vilket är perfekt!! Då hinner jag rida på morgonen. Sen har jag hela dagen Fri!! :) Hästarna brukar vara ute på sommaren. Om det inte är mkt knott, blinningar mm ute. Därför är det är inte lika mkt jobb med hästar över sommaren.
Jag behöver gå ut på lördag. Klä upp mig lite och ta det lugnt!! Dricka vin låter bra!! Eller va säger du Sandra?? ;)
Det känns som att det är fredag idag. Men det är måndag. Jobbar tis, onsdag och torsdag denna vecka. Sen är jag ledig igen!! Va skönt :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0