Försökte ta kort på hästarna...

Efter att lekt i snön med Hugo åkte jag till stallet. Det var så fint ljus ute idag därför tänkte jag ta lite fina kort på hästarna...
Men det var inte så lätt. Antingen skulle dom komma fram för att inspektera kameran....

image20

och gosa med mig...

image19

 eller också....

image21

nosa....

image22

dom runt i snön...

image23

med deras mule...

image24

Detta var det bästa kortet på dessa tre hästar idag...Lite katastrof!! Alla tre är i sin egen värld. Det märktes att dom njöt av vädret. Det var skönt ute idag när solen sken.
Från Vänster:
Ciara e: Warsteiner ue:Jaguar. Ciara är 7år och hon tävlar jag dressyr med.
Mayet e: Standford ue:Jaguar, Mayet är med föl (Bocelli).
Capella e:Chapman ue: Jaguar. Capella är 12 år och just nu satsar vi på hoppning. Tidigare har vi tävlat dressyr. Men hon verkar tycka att det är roligare med hoppning.

image25

Här har vi en häst som ställer upp när matte vill fota!!! Caramia e:Bocelli u:Capella ue:Jaguar. Hon är ett år den 9 Juni. I bakgrunden ser ni kompisen Cassedy e:Bocelli u:Mayet ue:Standford. Hon är 2år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0