Jag behöver en sponsor!!!

Snart är det lön!!! Jag får min lön den 27:e. Men det blir att snåla denna månaden. Har beställt saker som ska betalas. Hugos försäkring är denna månaden+ att alla tävlingar och träningar kostar väldigt mkt tillsammans. 
Efter att räknat ut hur mkt tävlingarna och träningarna kostar tillsammans. Fick jag ångest och bestämde mig för att aldrig räkna på det igen!!! Vågar inte ens skriva hur mkt det blev... :( Bensin, ridhusavgift och tränare. Det blev riktigt dyrt speciellt eftersom jag tränar ca 2ggr i veckan. Jag är jätte glad att jag har Jesper som ridtränare. Han är jätte bra tränare men han är billig att träna för :)
Nu vet jag vart alla mina pengar tar vägen. Jag måste träna så här mkt just nu för att få hästarna i bättre form inför tävlingarna. Sen måste jag sätta lite ekonomiska gränser för min träning. Jag behöver en sponsor!! Har ju pappa och Harald iaf :) Pappa lånar ut sin bil till mig så jag kan köra hästtransporten. Harald betalade Ciaras träning i lördags och han har varit jätte snäll och ställt upp sista tiden. Följt med mig på träningar och tävlingar. Betalat mkt mat och Ciaras hovslagare mm. Visst Ciara är hans häst men det är jag som rider och jag tar hand om henne som min egen. Det har jag gjort sen hon var ett litet föl. Så jag känner att jag har ansvar över henne. 
Jag hoppas att det blir vår väder och bra underlag så jag kan träna i min kompis Sandras paddock. Skulle tjäna in mkt bensin pengar på det. Denna månaden får bli ett undantag att det kostar så här mkt. Någon träning blir säker inställd också. Det är så roligt med träning och tävling. Svårt att sätta gränser...

image26

Här är jag och Ciara i tävlingskläder. Vi ser riktigt nervösa ut. Längtar till nästa tävling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0