Kvällstrött

I kväll var jag hos Sandra. Fick pankakor. Gott!! :) Hennes dotter är så söt!! Jag blev lite imponerad när jag satt och puzzla med henne. Hon var riktigt duktig och hon pratar väldigt bra. Hugo gillar henne också men idag blev det nog lite mkt för honom... När vi kom hem kollade vi på cesar hund viskaren. Hugo skällde lite på hundarna på tv. Ceasar är grym med hundarna. Skulle vara roligt att vara lika duktig som han.

Rökning
Tidigare idag kollade jag lite på Oprah. Det handlade om rökning. Man ska tydligen aldrig säga åt någon att sluta röka. Det blir motsatt effekt. Båda mina föräldrar, min ena bror och endel av mina vänner röker. Jag har sagt många gånger att jag tycker att dom ska sluta röka. Jag vill inte att någon av dom ska dö i förtid eller bli sjuk. Det värsta är ändå passiv rökning. Tänker på en kvinna som var med i Oprah. Hon brukade röka i bilen med hennes 1-åring brevid sig. Experten sa att var fjärde cigarett kvinnan röker får barnet i sig. Detta kommer att hämma barnets lungor och kan leda bland annat till att barnet får astma. Visst att man röker och förstör för sig själv.  Men det ska inte drabba andra...

Nu orkar jag inte hålla upp ögonen längre... Jag är väldigt kvällstrött av mig.

***God natt och Sov gott!!***
Kram Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0