Nu har jag köp stopppp!!!

Jag beställde från Börjes (hästsaker) igår... Skulle bara köpa en skyddsväst och det mest nödvändiga!!
Västen kostade nästan 2000kr, 
Ridhälm 249kr,
shortshaps 279kr,
Fleestäcke 99kr,
Hösäck 59kr,
Stigläder 95kr,
Körtöm 109kr,
träns 135kr,
Sen var det bara massor av små saker som gummiband, grimma, ledgrimskaft, ryktsaker, sporrar, hårnät mm...
Jag fick mkt saker men det blev dyrt!! Nästan 3500kr!!
Längtar till mina saker kommer!!! :)

Sen beställde jag från H&M också igår...
Jag har en tröja som jag gillar så mkt... Så jag var tvungen att köpa en till men i en annan färg.
Tröjan kostade bara 98kr :)
Sen köpte jag en kjol för 98kr och tvättpåsar. Så det var ju faktist inte så farligt!!
image9
Denna tröjan beställde jag i blått. Jag gillar ryggen på tröjan. Det är två stora hål, så ryggen är typ bar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0