Tatuera

Jag vill tatuera mig!!! Tänkt på det i flera år. Men jag har inte hittat det perfekta motivet. Tatueringen måste bli perfekt!!! Jag vill ha ett motiv som känns helt rätt och verkligen passar mig. Djur känns barnsligt att tatuera in...
Namn aldrig!!! Eller kanske mitt eget i någon tuff stil så att det ser ut mest som ett snyggt mönster. 
Jag vill ha en vacker och enkel tatuering. Motiv jag har funderat på är Blommor,vädur och ängel mm.
Kunde va snyggt med en färglad tatuering med blommor på sommaren när man är snyggt gyllen brun.
Jag hittade en snygg tatuering på en älva med bara några svarta konturer, väldigt enkel. Funderade på om man kunde göra om den till en ängel. Jag gillar änglar mer än älvor... 

                                                      



                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0