Om inte...

Om inte jag hade häst...
Jag skulle kanske vara tjockare eller också träna något annat..
Jag skulle ha mindre muskler och sämre balans.
Jag skulle ha varit utomlands mer.
Jag skulle kanske inte bo där jag bor idag.
Jag skulle nog inte fått jobbet på Kolmårdensdjurpark eller Borås djurpark.
Jag skulle vara mesigare.
Jag skulle nog vara mer ansvarslös.
Jag skulle ha mycket bättre ekonomi.
Jag skulle ha mer välstädat hemma.
Jag skulle hinna måla och syssla med andra intressen.
Jag skulle hinna träffa kompisar oftare.
Jag skulle inte ha köpt en hästtransport.
Jag skulle inte bry mig om att min bil ska ha drag.
Jag skulle ha en mer intakt mobiltelefon.
Jag skulle inte ha ont i knät.
Jag skulle dricka alkohol oftare.
Jag skulle hinna laga mer mat.
Jag skulle hinna bry mig om mitt utseende mer.
Jag skulle se på tv mer.
Jag skulle ha mer tid för mina andra djur och jag skulle säkert ha en till hund minst!!!
Jag skulle vara en helt  annan person...

Ibland när det är riktigt dåligt väder och hästarna är bråkiga så undrar man varför man egentligen har häst...
Ibland funderar man på vad man skulle göra om man inte skulle ha häst.
Men jag vet att livet skulle vara betydligt tråkigare men lugnare utan mina odjur!! ;)


Vi har oftast kul ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0