Tävling i Götene

I går var det tävling i Götene. Ciara va fortfarande spänd... Jag trodde att det kunde gått över... :( Hon skygga för lite av varje. Det är hennes första tävlings sässong så det är väl inte så konstigt. Men jag blir så arg på henne eftersom jag vet att det bara är dumheter. Det var en man på tävlingen som blev förtjust i Ciara (Hon är ju en casanova min lilla Ciara ;) Han var iaf en fd tävlingsryttare på hög nivå och tränare. Så han hjälpte mig lite med uppvärmning. Ciara gick hur fint som helst andra klassen förutom när hon flyger i luften för att hon skyggar för ngt. 

 
Ciara

Ciara




Ciara

Ciara Sånna här bråk är det som förstör allt!!!! 

Ciara

Jag hade med min fd dressyr häst Capella också. Mest för att det var kul och att tävlingen var så nära. Hon har inte tränat dressyr på ca 2år (undantag en programridning). Pga att hon har haft föl och att jag håller på att skola om henne till hopphäst. Så vi har inte hunnit med dressyren riktigt. Men Capella skötte sig efter omständigheterna jätte bra!!! Hon slog Ciara. Hon fick en rosett för LA:3.


Capella

Capella

Capella

Capella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0