Ska bli 30 grader varmt i helgen!!!

Nu har jag varit på stan!! :) Det har varit riktigt fint väder denna veckan. Snart är det helg igen!! I morgon fredag är det Maskerad hoppning och på Lördag ska jag nog åka till Öland. Det ska bli kul. Jag ska plocka fina stenar tänkte jag.♥ Vilka stora helg planer jag har va?? Plocka stenar... Det ska bli 30 grader varmt i helgen. Ska sola och bada om det stämmer!! På söndag ska jag hem till Mamma grilla och fira morsdag!! Jag vet att det är en vecka försent. Men det var ingen som hann med förra helgen+ att mamma åkte till Varberg till sin mamma!!


Matchar kläder med gräset





Lite svårt att ta kort med solen i ögonen...


Jag och Hugo



När jag skulle till stan i dag startade inte volvon som jag lånar av pappa. Dåligt batteri!!! Jag hatar när bilar håller på att krångla!!! Jag måste ju ha bilen i morgon och dra hästtransporten...  Pappas Volvo gick inte igenom besikningen... Jobbigt!! Tycker synd om pappa som måste laga allting. Man jag kan inte laga bilar. Jag har bytt däck sen har jag inte lärt mig så mkt mer... 

Kommentarer
Postat av: Dany boy

Om man inte sett de två översta bilderna kunde man tro att du var naken på nummer 3...



Fasen också :)



2008-06-02 @ 21:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0