Tandläkare...

Har varit hos Erik min tandläkare i dag. Jag är livrädd för tandläkare!!! Känner mig som 5år. Känner samma känsla i magen som jag gör när jag får svindel på höga höjder. I dag gick det väldigt bra iaf. Förutom att jag höll på att kvävas när han skulle göra tandavtryck med ngn stor plåtgrej med lera i sig. Jag hade liten mun... Om ca 2veckar så slipper jag använda min tandskena när jag sover! Skönt att slippa dra med sig den över allt. Men jag kan ju inte somna om jag inte har borstat tänderna och inte har min tandskena... Hur ska det här gå?! Jag vänjer mig väl... Jag är glad att jag ska slippa använda den!!! Har haft tandskena i ca 10 år nu, men inte samma så klart. Bara inte huvudvärken kommer tillbaka... Hmmm....

Sen va jag och handla sen åkte jag förbi hästarna. Tränade Ciara. Nu sitter jag hemma med C-uppsatsen... Översätter alla artiklar till Svenska. Det blir en heldag i skolan i morgon med handledaren och med Ann Catrin. Fattar inte varför vi ska ha seminarium i denna kursen? Räcker väl att bestämma träff och ställa frågor till handledaren...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0