Vaknade innan väckarklockan...

Vaknade kl 6. Har legat i min säng och skrivit lite på C-uppsatsen. Har hittat två artiklar jag ev vill ta bort... Den ena är kvantiativ och vi tänkte bara använda oss av kvalitativa artiklar. Den andra är nästan en kopia av en annan artikel som vi har med. Måste vara samma studie. Jobbigt!!! Tyckte att vi hade bra artiklar att jobba med nu... Har ingen lust att ta bort egentligen.


Jag börjar bli hungrig. Funderar på att äta frukost. Men har inget roligt bröd. Mjölken är slut så jag kan inte baka och inte äta havregrynsgröt... Får väl göra scones på vatten och vanilj yougurt om den inte är för gammal. Jag får experimentera lite!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0