Snart tävling...

Sitter och väntar på att dom riktiga startlistorna till tävlingen i morgon ska komma ut. Det är dressyr tävling med Ciara i Mariestad. Kan gå hur bra eller hur dåligt som helst... Hoppas hon inte får ngt skräck-ryck. Hon är ju så lättskrämd ibland och ibland inte rädd för nått. Lite jobbigt att rida en häst som reagerar så olika varje dag. Får hoppas att jag inte ramlar av iaf. Hmm... Känner mig mycket tryggare på min lilla Capella ♥. Hon har börjat komma i form nu. Härligt att kunna ta lite längre turer i skogen igen.


Nu ska det bli lite födelsedagsfest med familjen. Många som har eller ska fylla år. Amanda, Matilda, Kajsa, Sara, Pappa (Kanske glömde någon?) & jag fyller år nästa vecka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0