varit jul och snart är det nyår! :)

Inte många dagar kvar till examen nu. Börjar skolan den 2 jan och har examen den 13 jan!!! :) Så nu i mellan jul och nyår har jag lite att plugga på inför seminarium. 2 Seminarium verkar vara ganska lugna men ett seminarium verkar vara som ett riktigt prov. Så idag ska jag åka och låna lite böcker till det. Julen har varit bra. Lite annorlunda än annars har inte fått någon riktig julkänsla. Beror väl på vädret. Tycker att det är jätte skönt med en varm vinter så jag klagar inte!!! :) Snart nyår också... Känner mig sååå otaggad inför nyår!!! Tråkig jag är!!! Vill helst vara hemma och äta tre rätters med Erik... Börjar kanske bli gammal... Förr skulle det alltid vara stor nyårsfest!!! :) Erik har köpt ett tv-spel. Tyckte först det var bra att han hade hittat ett intresse. Så kunde han spela medans jag är i stallet. men han kan inte slita sig ifrån det alls.... Blir väl bättre när han haft det ett tag... Nyhetens behag??




Detta är våran gran. Erik högg den på våran tomt... Jag får inte säga att den är ful. Men den är ful... :/

Här är granen klädd. Jag får la vara glad att jag fick en gran överhuvudtaget? ;)

Erik the tv spels player!!! :)

Han har inte fastnat helt i TV-spels träsket. För nu fick jag en puss :) och sen gick han till jobbet!

Jag Tuva och Hampus. När dom var här och sov över innan jul! :)
Vi lekte med lego! :)

Nu ska jag ta tag i mitt liv! Upp och äta frukost. Plugga lite och åka till Bibloteket mm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drömtjej

2012-01-01 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0