Nje, gillar fortfarande inte kräftor...

Tråkigt att missa stochampinatet i helgen. Men jag jobbade hela helgen så jag kände att jag inte skulle orka med... Förr va det aldrig några problem att festa och jobba! Men nu orkar jag verkligen inte... Börjar bli gammal!!! :/ Igår åt jag kräftor med mina föräldrar och Erik. Erik hade kokt kräftorna själv och fixat jätte fint, men en liten rolig miss. Han hade ingen klotång... Så han sprang ner till garaget och hämtade stora arbetstänger. Hi hi! Synd att jag inte to kort på det. Måste ta fler kort. Jag tycker fortfarande inte om kräftor... Åt två trots det!!! Måste ju smaka minst en gång per år. Allt tillbehör var iaf gott!!! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0