Min Hugo

Jag har inte tyckt att det varit så roligt att skriva efter att Hugo har gått bort... Livet har varit ganska tråkigt och jobbigt... Börjar vänja mig med att vara utan min vän men saknar honom fortfarande så klart.  ♥ Han åkte in till veterinären ons 15 juni pga akut njurinfektion. Han mådde illa, va trött och kissa blod. Jag hälsade på honom på torsdagen. Han mådde jätte dåligt...

Blev sista gången jag såg honom. Sen gick han bort på fredagen den 17 juni. Har nog aldrig varit så ledsen i hela mitt liv.

Stackars min Hugo. Innan förra sommaren hade Hugo varit en väldigt frisk hund. Men sen i slutet av förra sommaren har vi varit hos veterinären väldigt mkt. Han fick bla. balansproblem vilket antingen berodde på öroninfektion eller en speciell hjärnsjukdom. Vi vet fortfarande inte... Han blev behandlad många många gånger för det och andra infektioner... Han åt väldigt mkt medicin sista halvåret. Kortison och antibiotika mm. Fick även reda på att han hade blåsljud på vänster sida. Vilket kan betyda att han hade hjärtproblem. Veterinären vet inte om Hugo dog av den akuta njurinfektionen eller om det berodde på hjärnan. Ev en kombination...

♥ Världens finast Hugo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0