Båt helg

I helgen fick både jag och Hugo följa med Erik ut med båten! :) På Lördagen hade jag med min kompis Jenny och några av Eriks vänner va med oss. Vi grillade mm. Hugo mådde inte helt bra tyvärr... Mår bättre nu. Han ska till vetrinären på måndag. Jag och Erik åkte lite skoter och var på spiken,Marinan och träffade hans föräldrar mm. En jätte bra helg!!! Jag badade första gången i år! Först frivilligt! sen ofrivilligt när Hugo ramlade av Båten... Stackars bästa vovven...

Osminkade och ostylade i båten! :)

Sebastian, Jenny, Hunden Elliot och Erik som kör.

Mina bästa kompis Hugo!

Nästa helg blir det Liseberg!!! :) Är lite orolig att ingen kommer att vara lika barnslig som jag bara... :/  Jag kommer att ha väldigt roligt iaf!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0