Borås tävlingen...

Länge sen jag skrev nu... Tävlingen i Borås gick efter omständigheterna bra! :) Först hitta vi inte tävlingen. Vägbeskrivningen var inte den bästa.. Men fick starta sist i klassen så det löste sig iaf. Ciara var högbrunstig... Inte lätt att rida ett högbrunstigt fux sto! Första klassen va katastrof... Fick knappt fram henne. Så inför nästa klass fick jag väcka upp henne så det gick iaf hyfsat. Jag kännde många missar men när resultatet kom blev jag nöjd. Dessutom vet jag att hon kan gå så mkt bättre när hon inte är brunstig. Så om vi båda är i form och jag rider rätt väg så kan vi nog klättra snart i resultat listan. Vi sattsar på det!!!

Bilden är från en annan tävling


Ciara tappade en sko idag så imorgon kommer Björn och slår dit en ny! Jag ska vara i stallet redan kl 6.30 för att hinna rida alla fyra innan det blir för varmt & jag ska dessutom på hälsoundersökning kl 13. Jag är så nöjd med Cara-Mia! Hon går jätte bra! Snart kan hon ställa upp på en liten dressyrtävling. Har ingen lust alls att sälja henne... Hon är så rolig att jobba med.

Cara-Mia med grimman på sne.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0