Äntligen lite vår

Dagen började med att gå upp tidigt för att åka till skolan och göra en tenta i kvalitativ metod. Det kändes bra trotts att jag inte pluggat så mycket. Efter tentan åkte jag till hästarna och pysslade lite i stallet. Båda har nyligen blivit vaccinerade så därför måste dom få vila idag. Typiskt!! Jag var ridsugen när det var så fint väder. Spinga var inte heller något alternativ pga. min förkylning. Så det blev en vårpromenad med Hugo. Två av katterna hängde på en bit också.

Puma vässer klorna

Hugo

Blenda och Puma klättrar i träd

Wildas högsta önskan är att bli inne katt... Matte tvingar ut henne iaf på dagarna. Hon kryper ihop till en lite boll när hon inser att det är dax att komma ut. Hon sitter envist på trappan och väntar på att få komma in... Suck!!! Hade hoppats att hon skulle kunna njuta lite av solen... men nä hon är bara tjurig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0