Halv tråkig fredag!


Det gick jätte bra med Ciara i ridhuset. Annars en himla trist fredag. Länge sen jag hade så här tråkigt!!! Ingen som kommit på besök, inte många har hört av sig till mig. Känner mig lite bortglömd idag... :( Kanske därför jag fick ett ryck och började blogga igen. ;) Nu har jag varit ute och gått med bästaste Hugo. Så nu sitter jag här nyduschad, Lyssnar på Winnerbäck och skriver...

Längtar jätte jätte jätte mkt på våren. Så man kan hitta på lite saker och vara ute utan att frysa ihjäl... Dessutom börjar tävlingssäsongen!!! <3 Det ska bli riktigt roligt!!!

Nä, detta va förra våren. Men snart kanske man kan hitta blommor i gräsmattan igen!!! :)
Nu är det dax att sova!!! :)

***Natti natt!!!!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0