Härligt väder!

Vilken härlig dag med sol!!! Varit ute hela dagen, Saknat solen!! Jag har varit i stallet och pysslat med hästarna. Sen när jag kom hem hade vi Varbergs besök på Lommagården. :) Suttit på trappan ute och pratat. Mycket skol- och geografi prat.

Har lite C-uppsats ångest... Ska verkligen sätta igång på riktigt!!! Men så länge solen skiner så kommer jag vara ute och leka med Hugo. ♥ Snön håller på att smälta bort igen... Hörde att min kusin Filip åker till Kenya 2april. Cykel safari mm. Jag är avis... Jag har alltid velat åka till Afrika och Australien! Vill se alla djur och ta massor med kort. Jag ska göra mitt bästa för att vinna på Lotto!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0