Hästarna


Det går sådär med hästarna. Capella kan jag inte rida ordentligt pga hennes sårskada hon fick i sept på insidan av ett bakben. Jag har varit hos veterinären många gånger med skadad och hon har haft boxvila, ätit antibiotika och blivit lindad mm.... Hon mår bra, men hon trampar lätt upp såret. :(
Lilla Mia har jag ridit innan isen kom. Sen har hon och jag fått vila över vintern. Ska snart sätta igång henne igen! :) Ska bli roligt! Hon är tyvärr liten. Men hon är jätte mysig, tuff och smart liten häst. Gillar henne jätte mkt!
Ciara går jätte bra när vi är själv i ridhuset. När det är många hästar blir hon lite uppjagad och skyggar när ngn kommer mot henne i galopp. Hoppas det går över snart... Kämpar med att träna bort det nu... :/
Jag har flyttat hästarna till Ullholm. Där har dom det jätte bra! Ordning och reda och närma till ridhuset. Vilket är jätte skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0