Melodifestivalen 2011

Det är lördag och jag är hemma, med förkylning och huvudvärk. Vågar inte hitta på något idag så jag blir mer sjuk... Ska ha två prov nästa vecka som jag inte vill missa.
Har sett på melodifestivalen. Rätt låt vann!!!
  • 1. Eric Saade, “Popular”: 193 poäng
  • 2. Danny, “In the Club“: 149 poäng
  • 3. The Moniker, “Oh My God!“: 124 poäng
  • 4. Sanna Nielsen, “I’m In Love”: 114 poäng
  • 5. Swingfly, “Me And My Drum”: 93 poäng
  • 6. The Playtones, “The King”: 79 poäng
  • 7. Linda Bengtzing, “E de fel på mig”: 58 poäng
  • 8. Nicke Borg, “Leaving Home”: 57 poäng
  • 9. Sara Varga, “Spring för livet“: 50 poäng
  • 10. Brolle, “Seven Days And Seven Nights“: 29 poäng

Eric

Saade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0