Muntlig tenta Godkänd! :)

Muntliga tentan klar och Godkänd!!! Gött!!! Nu är det ur världen. Tycker synd om Emelie som missade tenta tillfället för att hon blev sjuk. Hon har varit med och skrivit allt. Hon måste redovisa själv nu stackare... :(
Idag valde jag datasalen istället för bibloteket för min bussväntetid. Funderar på om jag ska skippa köpa busskort för nästa period... Vi lär ju mest sitta hemma och skriva mest. Så jag kanske inte tjänar på ett busskort... Hmm... Får väl maila min handledare och fråga hur ofta ungefär man har handledare träffar. Är jätte sugen på chips eller ostbågar... Bäst att gå till bussen i sista minut så jag inte köper något dumt för pengar jag inte har... Känner mig lite stressad idag. Så mkt jag ska fixa ikväll...

Snön ligger tjockt på marken i Trollhättan också... Försvinn dumma snö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0