Referenser & fix kvar

Ann Katrin har skrivit mer än mig på vårat arbete, så nu försöker jag skriva i kapp... Men det är inte så lätt... Hon är jätte duktig... Bra att skrva ett arbete med henne eftersom hon är duktig, men jag får kämpa för att hinna ikapp. Vill inte att hon ska behöva skriva mer än mig... Nu blir det att se över alla mina referenser och fixa lite detaljer. Ska skicka min del till henne sen. Vi skriver om Sjuksköterskans påverkan på kommunikationen med dementa personer.
Detta är våran Tidsplanering:

V. 12–13 Samla in data och analysera artiklar

V. 14 Resultatet klart

V. 15 Diskussionen klar

V.16 Referenslista och abstract klart

V. 17 Sammanfatta metod

Inlämning 2 Maj. Jag ska kämpa för att det verkligen ska bli klart i tid!

Tänk va skönt när detta är över! Då är det sommarlov!!! Vet inte om det räknas som lov eftersom jag ska jobba... Lov från skolan iaf! :)


Märks det att jag gillar Miranda Nallar?! :) Ser så snälla och oskyldiga ut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0