Snö igen?!? Kan ju inte vara sant!!!!

Fredag morgon! Denna morgonen var nästan lika illa som gårdagen... När jag tittade ut genom fönstret var marken åter täckt med snö... Va händer??? Jag fyller snart år och hela Sverige är täckt med snö!!! Ogilla!!
Nu sitter jag och äter frukost. Vatten och bröd! Nej, riktigt så illa är det inte... Jag har faktist makrillsmörgåsar och vatten. Ska strax till skolan för muntlig tenta. Sen är det helg! :) Ska iof vara hemma mycket och skriva den delen av C-uppsatsen som ska vara klar den 23 mars Men skönt att inte behöva åka till Trollhättan.

Igår var jag i Skara på bibloteketet och lånade lite böcker till C-uppsatsen. Hittade en heldel bra böcker. Frågan är vilka som är godkända och inte... Hmmm.... EFter bibloteket passade jag och Hugo på att hälsa på exet Ante och fick Tai mat. Bra med snälla ex! :)

Här är jag och Ante. Det är jag som tar kort... Ha ha!!! Båda är jätte förkylda. så vi ser lite risiga ut. Hoppas inte Ante blir arg på mig nu när jag lägger upp bilder på honom här?!


Kommentarer
Postat av: :)

Finare tjej finns inte! Du är så otroligt fin Carro :) Mycket spännande blogg läser varje dag :) Kram

2011-03-19 @ 10:05:48
Postat av: Carro

Spännande... Hästar, Carro, Hugo, katterna och mer hästar! ;)

2011-03-19 @ 16:32:12
Postat av: :)

Kanske är lite intresserad av just Carro så bloggen passar mej perfekt :) Ha en underbar dag :) Kramizz :)

2011-03-20 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0