Träningsvärk....

Igår var jag på fotboll. Fick ett par nya fotbollskor av en tjej. Dom var för små för henne. Så nu måste jag verkligen spela när jag t.o.m har fotbollskor. Det var roligt. Få se hur ofta jag hinner spela. Har ju lite saker som går före fotbollen... Men det var jätte roligt att spela! Känns i kroppen idag efter både måndagens gympa och gårdagens fotbollsträning. Om jag ska fortsätta så här lär jag ju bli vältränad! :) Svårt att hinna med allt jag vill göra!!! Hästar, djur, skola, jobb, gympa, fotboll och allt annat roligt.... Funderar på att bli lyxhustru till ngn som har mer pengar än vad man hinner göra av med... He he... Så kan jag bara la la runt hela dagarna! ;)

Nu ligger jag i sängen och söker artiklar. Blev 28 st kvar att söka igenom... Kunde vart värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0