Trist väder

Mörkt och trist ute... Efter att ha pratat med min tränare Janne i telefonen igår, så är jag väldigt taggad att träna dressyr nu. Ligger i min säng och tittar på dressyrprogram. Hoppas på att blir själv i ridhuset idag så jag kan träna programmen ordentligt, utan att bli störd. Funderar på att åka till Lidköpingsridhus efteråt och titta lite på dressyrtävlingar. Beror på mitt pluggsamvete inför proven vi ska ha nästa vecka... :/ Just nu är mitt samvete dåligt... Har inte haft ork att ta tag i det. Efter några timmar i stallet är jag slut nu pga förkyldningen...
I dag är jag extra trött pga att jag har sovit dåligt... Ska ta tag i pluggandet nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0