God morgon!!! Eller?!?

Att vakna  riktigt förkyld känns som att vakna upp bakfull... Usch!! Nyser, nyser nyser och blir aldrig frisk!!! Hoppas jag är frisk på måndag. Har bestämt massor med roliga saker med Sophie. Simma måndag morgon och gympa på kvällen. Tors ev fotboll om jag hinner. Jag vill vara frisk så jag kan vara med... Jag tycker att det är jätte tråkigt att missa allt sånt. I morgon har jag varit förkyld med halsont i två veckor. Det kanske jag ska fira med en kopp varmt te?! Hmm...

Snart är våren här ♥ Va skönt det ska bli att kunna gå ut utan jacka!!! Jag vill städa bort alla vinterkläder ur min gaderober nu!!! Det bästa skulle vara om jag kunde slänga nästan alla mina kläder och köpa allt nytt.

What time is it? Frukost time! Jag har blivit skadad... Av någons facebook... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0