Vill börja jobba nu!

Prov imorgon och jag har typ inte pluggat alls... :( Förkylningen har tagit all min ork... Riktigt dåligt av mig. Jag vet!!! Men vadå om jag inte klarar mig så får jag väl ta en j-vla omtenta... Det är väl inte hela världen isf!?
Hämtade ut min godkända Akutsjukvårdtenta idag!!! :)
Längtar redan jätte mkt efter att få jobba på riktigt som sjuksköterska. I sommar får jag jobba på Lidköpings sjukhus avdelning 5. Det ska bli så roligt!!! Sjukt att man kan se fram emot att jobba så mycket. Men det ska bli roligt att lära sig mer. Dessutom känns det tryggt att få jobba på sjukhuset innan slutprovet och kan bli lite tryggare inom vårdarbetet.
Men nu ska jag ta en dursch, sen lägga mig i sängen med mina provpapper och sova! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0