2 blågula rosetter! :)

I går var jag och Ciara på dressyrtävling i Grästorp. Första klassen gick jätte bra. Ciara lyssnade jätte bra. Gjorde fina ökningar och kom tillbaka i samlat tempo efteråt. Jag var riktigt nöjd. Fick 71,379% vilket är bra. I andra klassen känndes inte Ciara lika mjuk och jag gjorde volterna för små och skänkelvikningarna gick inte bra. Men Vi fick 63,947% helt ok eftersom det var en svårare klass och det gick inte lika bra som första klassen. Domare var Göran Brandström. Jag kom etta i båda klasserna! :)

Ska till stallet nu. Jag tror att Marias häst Lambretta kanske fått föl nu. Verkade misstänkt igår när vi kom hem på kvällen... Men ville inte gå in och störa om hon precis fölat...

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till fina resultat

2011-05-02 @ 10:48:15
Postat av: Carro

Tack! :)

2011-05-02 @ 12:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0