Avdelning 5 Lidköpings sjukhus

Äntligen fått mitt sommarschema!!! :) Blir mkt jobb i sommar 90%... på Avd 5 i Lidköping. Jag behövde pengar så jag sa att jag ville jobba så mkt som möjligt. Pengar pengar pengar!!! Tråkigt att jag jobbar 9 Juli... :( Hade planerat att åka på släktträff då ju... Hmmm... Kanske går att byta med någon.
Först ska jag få HLR-Kurs en dag. Har haft många HLR-kurser nu... Så jag borde nästan kunna undervisa i det. Men det ska bli roligt. Kul att se vilka man ska få jobba med.
Sen har vi utbildning en dag till med information om stroke & diabetes mm. Ska också bli roligt! Vi skulle tydligen få kaffe & frukt också. Så det blir perfekt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0